Collagenaa

  
Collagenaa

Collagenaa untuk remaja
collagenaa ini sesuai untuk remaja yang ingin mencantikkan kulit..Rasanya yang enak, mudah digunakan, khasiat yang tinggi dalam bijirin dan menambahkan kolagen dalam badan..Tablet ini berperisa jagung manis dan kolagen.

Fakta Menarik Mengenai Makanan Tambahan Untuk Kecantikkan 
Kecantikkan boleh dimiliki dengan amalan penjagaan yang betul dan terpelihara. Kecantikkan juga boleh ditakrifkan apabila seseorang itu memiliki kulit yang sihat dan cantik. Pelbagai faktor yang membolehkan sseorang itu mempunyai kulit yang cantik dari luar dan dalam. Untuk kecantikkan luaran kulit, kulit mestilah sentiasa bersih dan sihat dengan menggunakan pelbagai set penjagaan kulit seprti losyen dan set perlindungan pancaran matahari. Untuk penjagaan kecantikan faktor dalaman, sseorang perlu mempunyai rehat yang cukup, mengelakkan diri daripada stres, amalkan senaman yang teratur, hindari amalan merokok atau mengambil minuman yang beralkohol dan mengamalkan diet yang seimbang.

Terdapat pelbagai faktor yang boleh menjejaskan kesihatan dan kecantikan kulit kita. Keadaan persekitaran, pancaran matahari dan pencemaran di sekeliling kita merupakan faktor luaran yang boleh menyebabkan kesihatan dan kecantikan kita terjejas.

Kini, terdapat pelbagai produk kesihatan yang mengandungi nutrisi yang boleh memperbaiki dan meningkatkan struktur kulit. Produk sedemikian boleh didapati dalam pelbagai bentuk seperti antioksidan dan zat-zat penting yang lain.. 

Isi kandungan : 100 tablet (kunyah 1 tablet/masa, mengikut kemahuan
Harga Biasa : RM 26.00
Harga Ahli    : RM 19.50






No comments:

Post a Comment